Tijdens deze kennissessie hoort u van gebruikers hoe zij profiteren van de Brand Media Optimizer.
Ment Kuiper (Directeur Customer Talk) trapt af met het strategisch belang van het meten van de effectiviteit van de communicatiemix. Ook deelt hij zijn kennis over de leereffecten die tijdens dit proces ontstaan.
Verder hoor je twee boeiende praktijkcases.
Irene Boersma (Coördinator Communicatie Nationaal Fonds Kinderhulp) vertelt hoe ze met behulp van deze methode meer kinderen kunnen helpen. Een beter inzicht in bijdrage van elk individueel mediakanaal aan het donatieproces vormt hiervoor de basis.
Guido van der Spek (directeur van Carrec – specialist in autoreparaties en adviseur MKB-bedrijven) laat zien hoe je met analyses uit het verleden en door verbetering van de media-inzet en creaties wel de gewenste omzet behaald werd.
Na de kennissessie heb je geleerd dat:
- de Brand Media Optimizer inzicht geeft in de effectiviteit en het rendement van ‘al het zenden’
- het de samenhang verklaart tussen media, brein, gedragingen en (verkoop)gedrag op basis van eigen historische data
- hoe je het rendement op het mediabudget met gemiddeld 5 tot 30% verbetert
Het aantal plaatsen om de kennissessie bij te wonen is beperkt. Informeer ons daarom nu al als u aanwezig wilt zijn. Mail naar info@kvank.com en we reserveren een plaats voor u. Deze kennissessie organiseren we in samenwerking met onze Brand Media Partners Colouring Media en Increase.