Brand Media Optimizer verbetert uw ROI

Verbeter in 5 stappen het rendement van uw marketingcommunicatie met 30% met de Brand Media Optimizer

U wilt met uw beleid het gedrag van de consument beïnvloeden. Met investeringen in onder meer radio- en tv-spots, printadvertising, sales promotions en instore promotions, emailmarketing, online-activiteiten en wellicht prijskortingen. Van radio en televisie ontvangt u een rapportage over de behaalde GRP’s, van print de bereikcijfers en de online-resultaten volgt u bijvoorbeeld met de gegevens van Google Adwords.

Het vervelende is dat al deze rapportages op zichzelf staan en u zich dus geen totaalbeeld kunt vormen welk middel nu daadwerkelijk effect realiseert. Dat is met de Brand Media Optimizer opgelost. In 5 stappen verbetert u de ROI van uw marketing-communicatie. Vraag hier de gratis notitie aan.

De Optimizer is ontwikkeld op basis van vele jaren media-, marketing- en communicatie-ervaring. Met dit instrument optimaliseert u de effecten van de verschillende media-inspanningen tezamen. U krijgt een glasheldere analyse over de effecten van uw integrale (media)beleid op het gedrag van uw doelgroep. En daarmee op uw brand. U hebt nu inzicht in de correlatie tussen uw middelen en gedragseffecten zoals winkel- of webshopbezoek en afzet, maar ook op spontane en geholpen bekendheid en op belangrijke imagofactoren van uw merk (brand).

U voert geen beleid meer op basis van gut-feeling; u beschikt nu over keiharde cijfers  waarmee u – desnoods real time – strategische beslissingen over uw communicatie-uitingen neemt. U kunt nu goed beargumenteerd beslissen of én waar u budget moet verschuiven, of zelfs verminderen!

We hebben er aansprekende resultaten mee geboekt voor klanten zoals bijvoorbeeld Peijnenburg (27% meer campagne voor hetzelfde geld), Old Amsterdam(14% meer afzet zonder budgetverhoging) en Vacansoleil (16% bespaard op tv-spots met hetzelfde resultaat). Maar ook voor kleinere merken (b.v. 3 x zoveel leads zonder budgetverandering binnen dezelfde tijd). Bel voor een persoonlijke toelichting of vraag hier de gratis notitie aan ‘In 5 stappen naar een betere ROI’.

Een gedachte over “Brand Media Optimizer verbetert uw ROI

  1. Pingback: Te laat, te veel en te weinig mediadruk | Kuypers van Kouteren

Reacties zijn gesloten.