Brand Media Optimizer verbetert uw ROI

De Brand Media Optimizer is een doorontwikkeling van de SurPlace Methodiek. Onderaan de pagina ziet u een link naar testimonilas van gebruikers van deze methodiek. Binnen de Brand Media Optimizer werken we samen met specialisten op het gebeid van digital (Increase) en media (Colouring media). Hierdoor is een brede visie gewaarborgd. 

Verbeter in 5 stappen het rendement van uw marketingcommunicatie met 30% met de Brand Media Optimizer

U wilt met uw beleid het gedrag van de consument beïnvloeden. Met investeringen in onder meer radio- en tv-spots, printadvertising, sales promotions en instore promotions, emailmarketing, online-activiteiten en wellicht prijskortingen. Van radio en televisie ontvangt u een rapportage over de behaalde GRP’s, van print de bereikcijfers en de online-resultaten volgt u bijvoorbeeld met de gegevens van Google Adwords. Het vervelende is dat al deze rapportages op zichzelf staan en u zich dus geen totaalbeeld kunt vormen welk middel nu daadwerkelijk effect realiseert. Dat is met de Brand Media Optimizer opgelost. In 5 stappen verbetert u de ROI van uw marketing-communicatie. Vraag hier de gratis notitie aan. De Optimizer is ontwikkeld op basis van vele jaren media-, marketing- en communicatie-ervaring. Met dit instrument optimaliseert u de effecten van de verschillende media-inspanningen tezamen. U krijgt een glasheldere analyse over de effecten van uw integrale (media)beleid op het gedrag van uw doelgroep. En daarmee op uw brand. U hebt nu inzicht in de correlatie tussen uw middelen en gedragseffecten zoals winkel- of webshopbezoek en afzet, maar ook op spontane en geholpen bekendheid en op belangrijke imagofactoren van uw merk (brand). U voert geen beleid meer op basis van gut-feeling; u beschikt nu over keiharde cijfers  waarmee u – desnoods real time – strategische beslissingen over uw communicatie-uitingen neemt. U kunt nu goed beargumenteerd beslissen of én waar u budget moet verschuiven, of zelfs verminderen! We hebben er aansprekende resultaten mee geboekt voor klanten zoals bijvoorbeeld Peijnenburg (27% meer campagne voor hetzelfde geld), Old Amsterdam(14% meer afzet zonder budgetverhoging) en Vacansoleil (16% bespaard op tv-spots met hetzelfde resultaat). Maar ook voor kleinere merken (b.v. 3 x zoveel leads zonder budgetverandering binnen dezelfde tijd). Bel voor een persoonlijke toelichting of vraag hier de gratis notitie aan ‘In 5 stappen naar een betere ROI’. Ok bekijk hier de testimonials van gebruikers.