Positioneren

Veel mensen praten over “branding” zonder er bij stil te staan wat het is en waarmee het begint. Wij hebben de afgelopen 30 jaren ervaren dat een goed begin het halve merk is. Besteed daarom allereerst aandacht aan het ontwikkelen van de juiste positionering van uw merk. Een succesvolle positionering is gebaseerd op relevante en onderscheidende beleidsaspecten en waarden. Relevant voor uw bedrijf of merk én relevant voor uw doelgroep.

Een positionering die naadloos bij het merk past, die verzin je niet, nee die is er gewoon. Maar u moet hem wel weten te vinden. Daar helpen we u bij! We omschrijven hem helder en duidelijk. Zo helpen we u op weg naar een sterk merk, net zoals we andere merken de afgelopen jaren hebben geholpen.

Kuypers van Kouteren maakt voor haar relaties werk dat werkt. Dit werk – vanaf positionering tot en met creatieve concepten en verrassende mediakeuze – levert u méér bekendheid, méér contacten, méér verkoop en méér resultaat op.

‘Als je iedereen te vriend wilt houden, zul je nooit iemand aanspreken,
laat staan overtuigen. Je moet dus kiezen! ‘

Branding oplossingen
“Branding”, zo’n vakterm waar eigenlijk niemand meer bij nadenkt wat de betekenis is. Vrij vertaald is het volgens ons ‘het opbouwen van een eigen identiteit voor een product of bedrijf’.

Dat doet u omdat u overtuigd bent van de meerwaarde van een merk. En gelijk hebt u. Kijk om u heen en u ziet legio voorbeelden van merken die op instrumenteel niveau vergelijkbaar zijn met andere merken, maar waarvoor mensen bereid zijn om meer te betalen. Frappant is dat die meerwaarde door die mensen zelf aan die producten wordt toebedeeld. Het komt niet van de merken, het komt uit de mensen. Wij helpen u de meest kansrijke merkwaarde te vinden en daarmee meerwaarde te realiseren. Maak op een praktische manier kennis met positioneren.