Kennismaken met positioneren

Om laagdrempelig kennis te maken met de positieve resultaten van goed positioneren hebben we een aantal diensten ontwikkeld. Merken als Vacansoleil, EMTÉ, Upstairs en Intereno maakten recent nog met plezier gebruik hiervan.

De Positioneringscan©
Dit is een structurele aanpak voor het ontwikkelen van een succesvolle positionering. Lees hier meer over dit online-instrument.

Diner Pensant
Vrij vertaald:  ‘samen nadenken over uw merkproblematiek onder het genot van een gemoedelijk diner’. Zo combineren we het nuttige met het aangename. Een informele, maar effectieve en informatieve manier om meer uit de samenwerking te halen. Met Vlisco, Vacansoleil, Scafom-rux en De Greef Textiel hebben we zo op een smakelijke manier verschillende facetten van het communicatiebeleid besproken en verbeterd.

Werken aan Merken
Op basis van uw specifieke problematiek (of liever uitdaging), werken we met een groep mensen binnen uw bedrijf. We laten ze de meerwaarde van merken ervaren en zetten ze doelgericht aan de slag in een brainstormsessie. Tijdens deze sessie zien ze de kansen van uw merk. Het resultaat is dat u verschillende oplossingen krijgt om uw uitdaging om te zetten in succes.

Trends en merken
Kuypers van Kouteren is aangesloten op een internationaal netwerk dat wereldwijd trends signaleert. In deze sessie informeren we u over belangrijkste trends voor uw markt en merk. Hierdoor speelt u tijdig in op deze trends met bijvoorbeeld productontwikkeling, dienstverlening of sales promotion.

Persoonlijk seminar
Toegespitst op de wensen van uw organisatie verzorgen we een in-company-seminar met als doel uw mensen meer te leren over positioneren, merken en merkwaarden. Hiermee leggen we tevens de basis voor slagvaardige besluitvorming over deze onderwerpen binnen uw organisatie. Waar nodig sluiten we vakspecialisten aan.

Mail of bel ons (0492 747130 of 0492 747131) voor één van deze kennismakingsvormen met goed positioneren en ervaar zelf wat het voor uw merk of organisatie betekent.