Brand Media Optimizer

Toets uw beleid aan gedragsaspecten; sales

Verbeter uw rendement met 5% tot 30%

U ontwikkelt beleid om het gedrag van mensen te beïnvloeden. Dan moet u dat beleid ook toetsen aan het gedrag. Aan sales. Op basis van diverse internationale studies is de Brand Media Optimizer methodiek ontwikkeld. Hiermee verbetert u het rendement van uw marketingcommunicatie tussen de 5% tot 30%.  

De Brand Media Optimizer is een doorontwikkeling van de SurPlace Methodiek. Onderaan de pagina ziet u een link naar testimonials van gebruikers van de methodiek. Binnen de Brand Media Optimizer werken we samen met specialisten op het gebied van digital en media. Hierdoor is een brede visie gewaarborgd.

Het is van belang dat we uw team meenemen in de analyse en werkwijze. Dit begint met een backdata analyse. Door terug te kijken verkrijgen we het snelst veel informatie boven tafel. Daarop baseren we de eerste conclusies. Met die uitgangspunten gaat uw team met ons aan de slag om het rendement te verbeteren. Om de optimalisatie te borgen voor de toekomst is het van belang dat uw medewerkers leren werken volgens de methodiek. Wij helpen ze daarbij.

Bekijk hieronder de animatievideo van de BMO en download het white paper ‘Verbeter in 5 stappen het rendement van uw marketingcommunicatie met 5% tot 30%’. Op de website www.brandmediaoptimizer.com treft u alle ins en outs aan van onze methodiek.