Brand Media Optimizer

5% tot 30% meer rendement van de marketingcommunicatie

U ontwikkelt beleid om gedrag van mensen te beïnvloeden.




Dan wilt u ook weten wat het effect van uw beleid is op dat gedrag

Vraag het op de man af en veel managers zeggen alles te meten en veel te weten, maar hoe communicatie en media-inzet hun afzet beïnvloedt is nog steeds een “black box”.

De Brand Media Optimizer methodiek is speciaal voor dit doel ontwikkeld. Voor managers die streven naar excellentie. Marketeers die vastbesloten zijn om hun goede resultaten nog verder te verbeteren en daarom beleid ontwikkelen om het gedrag van mensen te beïnvloeden. En dit beleid ook factbased willen toetsen aan gedrag, aan sales.

De methodiek, gebaseerd op meerdere bewezen internationale theorieën, is voor managers die beslissingen willen nemen op basis van feiten. Die durven afwijken van de gangbare trajecten. Die achter de horizon willen kijken en begrijpen dat elk merk uniek is en daarom ook unieke kpi’s heeft om op te sturen. De methode is speciaal ontwikkeld om substantieel rendement te behalen op de investering in marketingcommunicatie. 

Met de Brand Media Optimizer komen we tegemoet aan de wens van bedrijven om de praktijk van big data om te zetten naar praktische smart data. We laten u achter de horizon kijken.

Meer weten over de Brand Media Optimizer? Bekijk dan hieronder de animatievideo, download de brochure “5% tot 30% meer rendement van de marketingcommunicatie” en neem voor het maken van een persoonlijke afspraak voor een uitgebreide toelichting contact op met Ronald van Kouteren (bel 06-53 98 03 59 of stuur een e-mail).

Download hier de brochure "5% tot 30% meer rendement van de marketingcommunicatie"
likedin 4